Szkoła podstawowa, klasa 2 – 4

Warsztaty 3D

Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się technologiami informatycznymi związanymi z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych przestrzennych. Zaprezentowane zostaną: skaner i drukarka 3D, projektory do projekcji filmów 3D, myszki 3D oraz możliwości specjalistycznego oprogramowania 3D. Prezentacja skierowana jest do szerokiego grona słuchaczy.

Warsztaty 3D

Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się technologiami informatycznymi związanymi z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych przestrzennych. Zaprezentowane zostaną: skaner i drukarka 3D, projektory do projekcji filmów 3D, myszki 3D oraz możliwości specjalistycznego oprogramowania 3D. Prezentacja skierowana jest do szerokiego grona słuchaczy.

Warsztaty 3D

Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się technologiami informatycznymi związanymi z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych przestrzennych. Zaprezentowane zostaną: skaner i drukarka 3D, projektory do projekcji filmów 3D, myszki 3D oraz możliwości specjalistycznego oprogramowania 3D. Prezentacja skierowana jest do szerokiego grona słuchaczy.

Warsztaty 3D

Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się technologiami informatycznymi związanymi z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych przestrzennych. Zaprezentowane zostaną: skaner i drukarka 3D, projektory do projekcji filmów 3D, myszki 3D oraz możliwości specjalistycznego oprogramowania 3D. Prezentacja skierowana jest do szerokiego grona słuchaczy.

Gry matematyczne - klasa 2–4 (4 grupy)

Zapraszamy na warsztaty z matematyki, podczas których uczniowie będą zgłębić tajemnice Królowej Nauk. Przekonają się, że poznawanie matematyki może być świetną zabawą. Zajęcia składają się z czterech półgodzinnych jednostek, pomiędzy którymi będą 10-minutowe przerwy. W warsztatach może jednocześnie uczestniczyć 4 grupy/klasy (maksymalnie 30 osób w grupie). Rozwiązując krzyżówki i grając w gry, pokażemy, że nauka podstawowych działań matematycznych nie musi być nudna.

Kosmiczne kostki Rubika

W trakcie prezentacji omówione zostaną matematyczne aspekty kostek Rubika, związane z nimi ciekawostki i ich odmiany. Rozpoczniemy od zdefiniowania i zaprezentowania klasycznej kostki. W kolejnej części omówimy liczbę jej ustawień i problem minimalnej liczby ruchów koniecznej do rozwiązania. Dalej zaprezentujemy rekordy w układaniu na czas kostki. Główną częścią prezentacji będą odmiany kostek Rubika. Na zakończenie młodzież będzie miała okazję do układania/pomieszania kostek.

Gry matematyczne - klasa 2–4 (4 grupy)

Zapraszamy na warsztaty z matematyki, podczas których uczniowie będą zgłębić tajemnice Królowej Nauk. Przekonają się, że poznawanie matematyki może być świetną zabawą. Zajęcia składają się z czterech półgodzinnych jednostek, pomiędzy którymi będą 10-minutowe przerwy. W warsztatach może jednocześnie uczestniczyć 4 grupy/klasy (maksymalnie 30 osób w grupie). Rozwiązując krzyżówki i grając w gry, pokażemy, że nauka podstawowych działań matematycznych nie musi być nudna.